tr

Kalite Politikamız, Manuchar’ın dünya çapında nasıl tek bir grup olarak çalıştığını tanımlamaktadır.

Kalite Yönetimi

Kalite Yönetimi

Kalite anlayışımız sağlık, güvenlik ve çevreye tam bağlılık prensipleriyle; operasyonlarımızda tüm ekiplerimiz, ofislerimiz ve müşterilerimiz için;

  • Sunduğumuz hizmetlerde tam müşteri memnuniyetini sağlamayı,
  • Müşterilerimiz ile anlaşmalarımızı uluslararası standartlar ile entegre hale getirmeyi,
  • Müşterilerimizin geri bildirimlerinin etkin bir şekilde yönetilmesini,
  • Tüm proseslerimizi sürekli iyileştirerek yüksek verimlilikle hizmet sunmayı,
  • Çalışanlarımızın sürekli gelişimi için eğitimleri etkin kılmayı,
  • Hedeflediğimiz pazarlarda payımızı ve rekabet gücümüzü yalnızca tedarik kabiliyetimiz ile değil, yüksek kalitedeki hizmetlerimiz ile arttırmayı

amaçlamaktadır.

Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler

Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler

 

 

 

Uygunsuzluk yönetimi ve düzeltici-önleyici faaliyet prosedürlerimizin amacı; tespit edilmiş uygunsuzluk veya potansiyel uygunsuzluk durumlarının saptanması ve olumsuzlukların giderilerek kalite yönetim sisteminin sürekli olarak iyileştirilmesi için uygun yöntemleri; şirketimizin, ekibimizin ve iş ortaklarımızın sorumluluklarını belirlemektir.

Bu sayede kaliteli ürün & hizmet ve sürekli müşteri memnuniyeti için elde ettiğimiz tüm verileri değerlendirerek tedarikçilerimizi özenle seçiyor, değerlendiriyor ve geliştiriyoruz.

geri